mama, kordon ima uvek istog boga

padaavala

ali ja bih da imam unuče
već imaš jedno
da, al’ imam od sina
imaš od snaje i sina, mama
dobro…
šta ima veze od kog deteta je?
ima veze. nije isto. nije isto od sina i od ćerke.

………..

razgovor izmedju mene i moje mame ’96-e kada sam se prvi put zaljubila u devojku. samo je to ponavljala – da želi da ima unuče. od ćerke, kako je to rekla.
nepuna dva meseca posle tog razgovora – 17. novembra, počeo je studentski protest protiv miloševićevog režima kao odgovor na kradju glasova na te godine održanim izborima.
sećam se dobro te kasne jeseni i čitave zime koje sam provela na ulici. nosila sam samo dva para pantalona: tamne i karirane. i uvek tri jakne. bilo je ponekad ledeno. naročito iza dva ujutro kada je većina ljudi odlazila kući ili u zatvoreno da se malo odmori i ugreje. sivi najtopliji džemper…

View original post 867 more words

Leave a Reply

